Gta San Andreas Full Apk Tek Link İndir [İster Hileli İster Hilesiz]

Çoğumuzun oynadığı Gta serisinin en sevilen oyunu San Andreas artık Android'te.


PC sürümünü aratmayacak kaliteye sahip oyunda bir kişiyi canlandırıyorsunuz.Yonettiğiniz kişi ile ister araba alıp şehri gezin isterseniz görevleri yapın.En başarılı android oyunlarından olan Gta San Andreas sitemizde ücretsiz.


Ekran Görüntüleri






Kurulum

Gta Sand Andreas.rar dosyasını cıkartın.
com.Rockstargames.gtasa dosyasını Android/obb içine atın.
Sonra Apk'yı kurun.
Artık oynayabilirsiniz.
İyi oyunlar :)

Link Yenilendi.!!

İndirme


Hileli

Google Plus'ta Paylaş

Yazar: Cihat Kılınç

    Blogger'dan Yorum
    Facebook'tan Yorum

54 yorum:

  1. Nası Androidime Giricem Giremiom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorununuzu daha açık yazarsanız ilgilenebilirim..

      Sil
    2. Telefonunuz cok yavas dio acmio

      Sil
  2. Abi rar dosyasini nereye cikarcaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rar dosyasını herhangi bi yere çıkar sonra icerisindeki apk yı kur ve com.Rockstargames.gtasa dosyasını android/Obb klasorunun içine aç.
      Iyi oyunlar :)

      Sil
  3. Süper herkese tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlar istediğiniz oyunları bu yorumun altına yazın 24 saat içerisinde sitemize yukleyelim...

    YanıtlaSil
  5. Abi respawnables hilesini cikarabilirmisin bide gta yinyukledim rari felan cikardim oyunu acdim start game dedim acilis ekrani cikdi ve atti yardim (tablet)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunun tablet sürümünü indirmeniz gereklidir. Bu sürüm telefonlar içindir.

      Sil
  6. obb kılasörü yok lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linkten indirdiğiniz klasörde bulunması lazım..

      Sil
  7. ya connecting to the download server hatas alıyorum lütfen yardımcı olur musun ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. obb dosyasını doğru yere atmamışsınızdır. Tekrardan belirtilen yere atın.. İyi oyunlar :)

      Sil
  8. connecting to the download server uyarısı alıyorum her şeyi doğru yaptığımdan da eminim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk bağlantı için internet gerekiyor olabilir. Bide internet bağlantısı açıkken deneyin..

      Sil
  9. Kardes bu obb dosyasi nerede bi yardimci olursan ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 24 saat içinde ilgileneceğim. Takipte kalın...

      Sil
    2. kardesım saol çalışıyo

      Sil
    3. Beyler obb dosyasını bulamak ıcın bılgısıyara yukleyıp telefona atmanız gerek yoksa obb dosyası gorunmez telefonda

      Sil
  10. Gta 5 mobil versiyonunu atarsaniz sevinirim emeginize saglik hersey icin tesekkurler (h) (h) (h)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gta 5 daha bilgisayara çıkmadı. Mobile de uzun süre çıkmaz. O grafikleri kaldıracak GPU yok gibi bişey. Başka bir oyun istiyorsanız seve seve yüklerim.

      Sil
  11. Mumkunse root kaldirma pc yardimi olmadan program bulabilirseniz bulamazsanizda Allah razi olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SuperSU uygulamasını indirmek için: http://bit.ly/18bXQoW
      ROOT işlemini geri almak için SuperSU>Ayarlar>ROOT'u kaldır yapın.

      Sil
  12. Allah razı olsun Yüklendi oyun (h) bedava GTA SA mobil oyunu için Teşekkür edrim :)

    YanıtlaSil
  13. Dowlond failed hatası çözüm

    YanıtlaSil
  14. Yaa kardeş ben indirdim yüklendi oyun ama açılırkenasıl birley yüyükleniyor ve de açılmuo çözümmmmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurulum talimatını tekrardan okuyup ona göre oyunu tekrar kurun.

      Sil
  15. 2 gündür buna uğraşiyom son çarem bu site olmazsa eğer gözlüklere güveyliyecem...

    YanıtlaSil
  16. connecting to the download server uyarısı alıyorum datayi obbyede atm olmuyo yardımcı olurmusun kardeşim ?/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üsttekine yanls yazdm kardeşim doğrusu: dowload failed because you may not purchased this app ...
      Kardeşim ne oluyo bi açıklar misin

      Sil
    2. Oyun güncel değil hatası veriyor hemen düzeltiyorum.
      İlginiz için teşekkürler :)

      Sil
  17. kardeş şu hatayı veriyor oyuna girince 'dowload failed because you may not have purchased this app'nasıl düzeltirim birde rockster games i tlf nin hafızası içindeki android obb sine atıom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim Apk dosyasını kaldır ve yeniden yükle. Yükledikten sonra oyunu açma. Daha sonra oyunu yine obb dosyasının içine at ama bu sefer WİFİ kapatarak oyuna giriş yapmayı dene.

      Sil
  18. bide hangi progrm ile çıkartrayım bn es dosya yöneticisi ile çıkartıyom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Easy Unrar işini görür sanırım. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rbigsoft.easyunrar.lite&hl=tr

      Sil
  19. ARKADAŞLAR LUTFEN BANA YARDIM EDİN ÇOK BENİM TEL. LG G3 BEAT DEPOLAMA ALINI 8GB AMA BEN 3.33 GB KULLANABİLİYORUM ONUN ÇOK OYUN TERCİHİM YOK BENDE BU GÜZEL OYUNU YAPAYIM DEDİM AMA BEN BAŞKA SİTEDEN DE BURDAN DA İNDİRDİM 1.66 GB YE SONRA O ROCKSTARI ÇIKARTIRKEN BİR DAHA 1.66 GB ALIYO HEMDE DAHA FAZLA O ÇIKARTMA YERİNDE %80 DE DEPOLAMA ALANI YOK DİYE DURUYO NASIL BİR ÇÖZÜM BULABİLİRİZ BUNA ADMİN KARDEŞİM LÜTFEN YARDIM ET

    YanıtlaSil
  20. ARKADASLAR LÜTFEN YARDIM BİRİNİZ BAKSIN LUTFEN BENDE OYNAMAK İSTİYORUM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10 15 lira arası bir fiyatla 8gb'lık bir hafıza kartı alırsan hem sıkıntın çözülür hem de telefonun rahatlar.

      Sil
  21. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  22. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  23. Admin ben yüklerken hep karıştırıyorum onun için yüklemiyorum ama bu oyunuda çok istiyorum yardımcı olda ben de indireyim şu oyunu ya:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle com.Rockstargames.gtasa dosyasını android/obb ye atın sonra APK ya basıp kurun ve girip oynayın iyi oyunlar:)

      Sil
  24. paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil